pimpiriklianne43 Arkadaşlar oğlumun kulak arkasinda şişlik fark etmiştim doktora gittik antibiyotik verdi klamox diye 1 gün kullandım çok fena pişik oldu ama öyle böyle değil bugün yine gittik doktor travazol ve hamazinc verdi napicam bi akıl verin bugün sürdüm hiç farkı yok dünde sudokrem ve bepantol bepanten sormuştum eşim antibiyotik i bırak başka doktora gidelim pazartesi diyor doktor evet antibiyotik yapmış ama kesmeyin dedi napicam sasirdim
pimpiriklianne43 Evde kantaron yagi ve arko krem ve madecassol krem var hamazinc ile travazol u karıştırıp surdum
ballitursu Geçmiş olsun saf zeytinyağını bir iki diş sarımsak ile hafif ısıtın soğutun sonra Pamuk ile sürün yani annem benim çocuklarıma öyle yapardı bezliyken,çok eski bi yöntem işe yarardı ama antibiyotik evet pişik yapıyor 😞
pimpiriklianne43 ballitursu şuan antibiyotiği biraktim salı için tekrar başka bi doktora randevu aldım inşallah oda antibiyotik vermez doktor kendi kendinede geçebilir ama bir tur antibiyotik kullanalım demişti bebegimi mahvetti normal bi pişik yapmadı çok kötü yapti