Selam anneler, 40 günlük bebisim var doğduğunun 20.gününden itibaren emzik tutturmaya çalışıyorum ilk günlerden itibaren vermeyerek hata mı ettim en uzun zorla 5dk tutuyor o da en mayıştığı anlarda denersem onun dışındaki zamanlarda hep öğürerek atıyor :/
Uykuya geçmede çok zorlanıyorum çünkü memeyi emzik olarak kullanıyor.
Elimde philips avent ultra air modeli- soothie modeli ve bibs markasının kauçuk emziğinden var
Emzik önerilerinize ya da uygulamam gereken bir yöntem var mı önerilerinize muhtacım:(((