Arkadaslar birsey soracağım benimkisi gbi olan varmı merak ediyorum. Bebeğim 32+6 da doğdu. Kilosu iyi doğdu ve eve gelincede çok güzel kilo aldı ve normal yasıtlarını yakaladı. Fakat bazen 6 günü buluyor kaka yapmaması. Kakasıda çok sulu ve yeşil görünüyor ama mendille silince sarı renk görünüyor. Bu normal midir ?