seda_seda ben 40 ımın çıktığı gün regl oldum hala da düzenli olurum oğlum 8 aylık sütümde hiç azalma olmadı mama takviyesi almıyor🤗 bide kilo alımı azalması 6 dan sonra başladı 1 kilodan fazla alırdı hep..şimdi en son ay 500 gr almış doktor normal artık ilk zamanlar gibi bekleme dedi iyi bile almış dedi 🤗