Kızlar 6 temmuzda doğum yaptım Sezaryanla Dün gece baktım dikişim şiş doktora geldim hemen yatış verdi.İltihap yok kanama yok sarı leke koku yok sadece sağ taraf dikiş sonu şiş ve kızarık damardan antibiyotik başladılar dün geceden beri veriyorlar var mı başına böyle birşey gelen sizce ne zaman çıkarım hastaneden