Kızlar merhaba sezeryan doğum yaptığım için ilk 3-4 gün bebeğimi kucağıma doğru dürüst alamadım sarılık olmasın diyede mamayla destekledik 1 haftaya kadar, 3 haftadır mamayı kestim bugün kontrolü vardı kilosu 4.35 yazmışlar 4.350 mi demek istemişler anlamadım kilosu sizce normalmi en son 3900 dü 16 gün önce