Kızlar, bebeğim 16 aylık. Son bir haftadır şiddetli şekilde horluyordu. 3 diş birden gelince salyadan falan tıkanıyor sandık. Emerken de tıkanıyordu meğerse geniz eti varmış. Kbb doktoru bir ay kullanmamız gereken ilaçlar verdi. Başınıza gelen var mı? Nasıl bir yol izlediniz? Neler yaptınız? 🥺🥺