Hiilyuss kereminannesiyim biz sarma içi yapıyoruz artan pilavı soğan kavurup ekleyip sarıyoruz hiç anlasılmıyor
tineanigra kereminannesiyim tuzlu falan bilemedim sütlaç olur mu ama yayla çorbası olabilir , sarma dolma olabilir
sedaozan kereminannesiyim biraz tereyağı ve salça eritiyorum üzerine kalan pilavı koyup sıcak su ekleyip kaynatıyorum çok güzel çorba oluyor üzerine karabiber mis😅
suhedaaaaa Pirasalipuding düşününce ne kadar güzel varlıklarız aydınlanması yaşadım valla. Kalan yemeği dönüştürürüz, çiçeği sularız, çocuğa bakarız, bulunduğumuz yeri temizleriz bizim olduğumuz yerde hep güzellikler olsun 🥹🩵
maygirl kereminannesiyim belki corba yada sarma dolma.olur iç harclarinida eklerseniz..sütlac cok mumkun gelmedi bana 2 si çok başka lezzetler..sokakta yaşayan havvan vs yok mu?biz artan yemekleri biseylerle karıştırıp veriyoruz yiyor hayvanlar.onlarında nasibi diyerek vereblirsiniz.
cokbilmismom kereminannesiyim pilavdan sutlac olmaz en fazla yayla çorbası olur ama ben pirinci tekrar tekrar ısıtılmasına ertesi güne kalmasını doğru bulmuyorum günlük yapın