Kızlar doğum yapalı 5 ay olacak neredeyse normal doğum yaptım 4-5 dikisim vardı dışarıdan içerden bilmiyorum kaç dikiş var bildiğiniz vajinaın üst dudağından kesip o yırtılan yere dikmişler az icerde kalıyordu belli olmuyordu sonra ilişki yaşarken canım acıdı ve baktım o yapıştırdığı et parçası dışarı çıkmış gözüküyor mercimek kadar 2 parça çok rahatsız oluyorum gidip doktora onları aldırsam bisey yapsam özelde yaptım doğumumu sizde de var mı böyle kesiler ya