Kızlar liseden bu yana arkadaş olduğum bi kız var. En son ben hamileyken bi küslük yaşadık sonra çocuğumu doğurduğumda mesaj yazdı öyle barıştık ama tabi eskisi gibi yakın davranmadı bana biraz soğukluk mesafe vardı. Sonra evime de geldi annesi kız kardeşi falan da tanışıyoruz onları falan çok severim evlerine gidip kalmışlığım çok oldu lisede ünide hatta ailesiyle daha iyi anlaşıyorum kızdan😅 barıştıktan sonra o da hamileydi bana çocuk araç gereçlerini falan soruyordu öyle muhabbet ediyorduk. Bana bebek görmesine gelirken annesinin örmüş olduğu bir tulum ve bir yelek getirdiler annesi verdi hediyeyi ama şundan bundan denmedi bende annesinin el emeği sonuçta ona teşekkür ettim ayriyetten kızın hediyesi yoktu o da evli ve çalışıyor. 3 gün önce doğum yaptı o da doğum gününden bi gün önce doğurmuş bende doğum gününü kutladım öyle çocuğu doğurduğunu söyledi. O gün hemen gittim hastaneye görmeye bi çiçek götürdüm saksıda , o gelmemişti tabi bana hastaneye küsüz diye 😶🌫️ şimdi liseden beri yakın olduğumuz bi arkadaşımla ev ziyaretine gideceğiz ama ben şimdi ona ne hediye götürsem bilemedim🫣 bu aralar maddi yönden de sıkışığız baya borçlarımız var eşimin ameliyat durumu falan da var hani bi çiçeğe 650 TL verdim diye bile eşim laf etti😬 ben şimdi bu kıza giderken bir bere örsem bide alıp hiç kullanmadığım pike var onu ve bi hareketli kitap var onu da hiç kullanmadım öyle bi hediye seti oluştursqm nasıl olur sizce? Saçma mı durur? Fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim 💖