Ssssraa Bir takviye kullanan önerisi olan var mı? Malum salgın dönemindeyiz kendimizden önce bebeklerimizin bağışıklığını güçlü tutmalıyız. Neler yapıyorsunuz? Neler yapabiliriz?
Seydameva Ssssraa bağışıklık güçlendirici olarak imuneks çok tavsiye eden var. Henüz almadım ama şu an hünnap veriyorum iyi gibi 😌 birde her akşam ıhlamur veya cevız perdesi çayı yapıyorum 😊
Tugbabu59 Ssssraa ilikli kuzu kemiğinden corba haftada en az 2 3 kere ve kefir 30 cc de olsa günlük cok faydası war dedi doktormz
[silindi] Ssssraa Her yemeğine sarımsak,ıhlamur, pekmez. Zaten 8 aylık çok da bişey veremiyorum.🤷♀️Bir de dışarıda çok gezdiysek gelince üzerini değiştirip yıkıyorum daha hiç hasta olmadı şükür 🙏
Seydameva Safiiye hemen anlatayım 2 tane cevizi kırıyorum cevizlerin ortasında ki ince kabuğu çıkarıyorum küçük kahve fincanının içine koyup üzerine kaynamış su döküyorum ağzını kapatıyorum bekletiyorum soğuduktan sonra içiriyorum 😊
Bsrylmz Seydameva acaba 6-7 aylık bebeklere verilir mi? ceviz kaçıncı ayda veriliyor bilginiz var mı?
Seydameva Bsrylmz yani 8 aylık falan olmasını bekleyin bence alerji olabilir ne olur ne olmaz tam bir bilgim yok yanlış yönlendirme yapmak istemem ☺️