Yeni doğum yaptım 3 aylık bebeğim ve inanılmaz derecede beş ağrım ve bacak ağrılarım var. Oturuyorum diyelim ayağa kalkacağım hemen kalçama ayaklarıma çzellikle ayak tabanıma ağrı giriyor. Benim gibi olam var mıdır acaba neden oluyor bilem birisi beni de aydınlatabilir mi normal mi bu durum yoksa acil doktora mı gideyim 🤦♀️