serennx Selam canlar bebek arabası kullanan memnun kalan anneler var mı hafif ve Max 2,5 3 yaşına kadar kullanabileceğim önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻
cglr91 serennx mamas&papas kullanıyorum dik pozisyonu var çok memnunum çok hafif kullanışlı katlaması açması çok pratik
eddadogga serennx 3 aylık deneyimimle yazıyorum bebek arabamız Bagi easyfold 3s şuan pusetli halini kullanıyoruz katlanması kolay şık duruyor sürmesi harika eşim bile farkında cok güzel sürülüyor diyor yanyanayken hep o sürmek istiyor😂
aycaunalsimsek serennx cybex balıos s lux kullanıyorum. 11 kg bi tık ağır ama aşırı konforlu bir araba.
onurmooms egelsenkonuss merhaba. Bu araba dik oluyor mu otururken? Bebeğim yatay eğim sevmiyor. Oturup etrafı izlemek istiyor