Bebeğim 27 günlük emziriyorum fakat yeterli gelmiyor o yüzden doktora mama takviyesi önerdi Aptamil alabilirsiniz dedi ve Aptamil aldık anne sütü ile mamaya beraber devam ediyoruz fakat kilo alımı düşük dedi doktor ve aşırı gazı var acaba mamadan mı diye düşündüm her akşam gazdan kıvranıyor çocuk sizin tavsiyeleriniz neler ne yapmam gerekiyor