Tam 3,5 senedir benimle canım kedim doğduğu günden beri hiç ayrılmadık ama şuan sahiplendirmek zorunda kalıyorum oğlum 2 yaşında ve kedim oğlumu kıskanıyor veteriner kedimizin psikolojisi bozulduğunu ve antidepresan kullanması gerektiğini felan söyledi oğlumun yattığı yerlere çişini yapmaya başladı bunun önüne geçemez oldum çok vicdanım sızlıyor ama artık eskisi gibi bizimle mutlu olmadığını anladım ona eziyet ediyoruz gibi hissetmeye başladım sahiplendireceğim kişi güvendiğim bir kişi ama asla düşünmeden edemiyorum yanlış mı yapıyorum diye lütfen bana akıl verin bu yoldan geçmiş biri varsa nasıl oldu bilgi verirse çok sevinicem