Bebeğim 2 ay 6 günlük bugün sağlık ocağında 2. Ay aşılarını yaptırdık. Eve geldiğimizde önce normaldi sonra huzursuzlandı ağladı biraz ondan sonra uyudu ve hala uyuyor ben kaldırıp besliyorum sonrasında geri uyuyor çok halsiz. Yanında sesli sesli konuşuyoruz asla uyanmıyor normal mi? Bir de aşı yapılırken hemşireye doğru olanlar mı diye sormadım ama bir karışıklık olur mu ya ben fazla kaygılı biriyim