Merhaba🌸
Kızım dört aylık, doğduğundan beri anne sütü ve sma mama kullanıyorduk. Bugün golden goata başladık.
Bazı Yorumlarda bu mamanın kabız yaptığını yazmışlardı. Bu mamayı kullanıp kabızlık yaşayan var mı? hem anne sütü hem mama aldığı için büyük bir kabızlık yaşamayacağını düşündüma ama yine de korktum açıkçası.
Birde sma’ya göre kokusu ve tadı daha ağır . Bebeğim içti ama bana biraz ağır geldi.
Golden goat kullanan anneler memnun musunuz?
Bu arada bebeğimde süt alerjisi durumu var. Ben şu an diyetteyim bebeğimin beslenmesini henüz değiştirmiyoruz. Sindirimi inek sütüne göre daha kolay ve alerjen riski daha az diye denemk istedik. İnşallah yararını görürüz.