Berenalp Ağda yapılabilinir acaba bileğisi olan varmı dikişler kaynamıştır denilebilecek zaman ne zamandır bileğisi olan var mı
Ebruea Berenalp ben hala dikiş yakın yere ağda yapamıyorum. 2 parmak altına kadar ancak zaten yok denilecek kadar az dikişe yakın yerdekiler. 2 ay 10 gün önce doğum yaptım bende
Kuzumveben Berenalp 40imdan sonra yaptirdim 45.gun filandi sorun olmadi doktorumda yaptirabilirsin demisti
Badevehande 35.gün yaptırdım korka korka gittim tam kesilmiş yerin altını ve üstünü şipşak çekti ama ödüm kopuyordu tabi🤣 dikişler çabuk kaynıyor yani estetik oldu benim sorun yaşamadım
Kuzumveben Berenalp daha erkan canim 40im ciksin o zaman yaparsın zaten dikis yerine surme agda altina ustune surersin sorun olmuyor sadece insan daha hassas oluyor
Badevehande Berenalp biraz bekle bence sen canım en azından 1 ay geçsin . Benim kanamam bittiği gün gittim 35 gün sürdü
Tuba_01 Berenalp 40ın çıktığı gün gittim canım sıkıntı olmadı korktum ama estetik olduğum için hiç hissetmedim hatta