Bırakın corona’nın peşini asıl ülkemizde bulunan ınfluenza a-b tipine dikkat edelim. Influenza 2. Dalgaya geçmiş ve daha tehlikeli hale gelmiş. Bir sağlıkçı tanıdığımıza hastanede toplantıda anlatmışlar bugün. Grip salgınınında artış bekleniyormuş mümkün olduğu kadar kapalı alanlara girmeyelim hijyenimize dikkat edelim. Şuan ınfluenza dan aslında hastanede yatan o kadar çocuk vs var ki duyduğum. Eve misafir bile kabul etmemek lazım aslında😊 amacım korkutmak değil. Influenza coronadan daha tehlikeli daha bulaşıcı. Sadece dikkat edelim, aydınlanalım. Mart ayında düşüş oluyor normalde salgınlarda,biraz dişimizi sıkalım.