melekct Sağ gözü akmaya başladı kaynamış soğuttuğum suyla pamukla sildim iyi geldi, burnu ara ara hırıltılı şekilde nefes alıyor biraz daha takip edip acile mi gitmeliyim? Serum fizyolojik sıkıp çekmeli miyim tecrübeli anneler ?
prmmelisa Burnunu sürekli açık tutun tıkandıkça yıkayın bu yaş grubuna ila verilmiyor 25 günlükken böyleydik 3 gün yatış verild nolur dikkat edin çok zor oluyor yatmak burnunu sürekli açık tutun temiz hava aldırın soğuk buhar verin sırtına pat pat balgam masajı yapın
zeysu_061125 Çok normal fizyolojik serumun çekim hızını ayarlayamama durumunda bebek için zararlı olabilir deniz tuz suyu alıp eczanelerden burnuna sıkabilirsin ve burnuna masaj yapabilirsin bir kaç damla kullandıktan sonra gözünü de bayat çayı pamuğa damlatarak da silebilirsin mikrobu kırar en azından sonrasında doktorunuza mutlaka göz için görünün