Zeynepmesut Arkadaşlar aranızda bu şurubu kullanan var mı damlası çok ile yaramadı sanki bunu deneyim dedim kullanıp memnun kalan var mı ?
Kubra34 Zeynepmesut Ben de kullanıyorum çok memnun kaldım öneririm ama dediginiz gibi damlası degil şurubunu
glsmknk Zeynepmesut benim oğlum 1 ay 19 günlük dün gaz probleminden dolayı gittik doktor şurubunu verdi yanında bi şurup ve Metsil danlasını verdi . 1 hafta içinde rahatlarsınız Dedi . Günde 4 kere 1 tatlı kaşığı .
Kubra34 Zeynepmesut 4bucuk aylık sabah ce akşam 5ml kullanıyorum yani içinden cıkan sırınga kadar bir tatlı kaşıgı oluyor