ipeksiiimom mls6 bize de ailenizde 2 metre biri var mı dedi yok dedik. Seyden çok korkuyorum zorbaliga uğrar mı ileride diye düşünüyorum şimdi yaşıtlarının yanında çok büyük duruyor
mls6 ipeksiiimom bizim uğramaya başladı desem🤦🏽♀️ yaşıtları oğlumun kalp hizasına anca geliyor ve ona direkt abi muamelesi yapıyorlar. Hele büyükler. Çocuğumun yüzüne bakarak nolmuşsun sen böyle?? diyorlar. O da bana dönüp anne nolmuşum ben neyim var diyor
mls6 balkizimcicekkiz böyle giderse 2 metreyi geçeceğini söyledi kaslarını güçlendirirsek ilerleyen yaşlarda daha rahat eder dedi
ipeksiiimom mls6 kızım daha anlamıyor ama 2 tane arkadaşı var ikisi de minyon kızım baya büyük duruyor dışarıda da insanlar 2 yaşında deyince şaşırıyor ben de üzülüyorum ya ileride arkadaslari zorbalarsa insallah çok uzun olmaz olması gerektiği kadar olur
Tuba mls6 Evet severek gidiyor hiç bir yan etkisi olmadı, tam aksine bir sürü arkadaşlıklar edindi ve iyicene yoruluyor 😂 kendisi aşırı aktif hareketli bi çocuk olduğu için ona iyi geliyor
mls6 Tuba yaa çok sevindim sosyalleşmeleri açısından da mükemmel kesinlikle🤗 biz de yakın zamanda karar verip başlayacağız umarım
mls6 ipeksiiimom biz anne-babalar olarak takılmıyoruz zaten sağlıkları yerinde olsun diyoruz ama çevre bizim çocukları bizden daha çok düşünüyor gibi hareket ediyor. İnşallah gelişimleri sağlıklı bir şekilde olur
ipeksiiimom mls6 insallah sağlıklı olsunlar sağlıkla büyüsünler. Peki bas çevresiyle ilgili bi durum yaşadınız mı çok soru sordum ama cevaplarsanız sevinirim
mls6 ipeksiiimom Estağfirullah istediğiniz kadar sorabilirsiniz. Hayır hiç sorun yaşamadık baş çevresiyle ilgili
ipeksiiimom mls6 anladım çok teşekkür ederim. Kızımın bas çevresi de büyük yaşına göre o yüzden sordum
mls6 ipeksiiimom rica ederim. şöyle söylim kafa yapısı büyük ama ölçümlere göre normal çıkıyor doktorumuzda bununla ilgili herhangi bir şey demedi ama normale göre büyük yani
ipeksiiimom mls6 kesinlikle öyle Rabbim sağlık versin bahtları açık olsun yaşamının geri kalanları başarılarla dolsun hepsinin İnsallah 🩷
mls6 annediyebiri voleybol olsun çok isterim aynı şekilde tenis. Başlangıç olarak olur mu onu bilemedim sadece