ceylinn12 oğlumdan ilk gün ve 5. Gun kani aldılar size dönüş olmazsa sorun yok dediler ama maalesef 1 hafta sonra sağlık ocağı aradı yeniden topuk kani almamız lazım tsh yüksek dediler, 3. Kez verdik haber gelmezse sorun yok dediler ama yine 1 hafta sonra döndüler yine tsh degeri yüksek cikti. Hastaneye sevkettiler o gun gittik muayene yaptılar, kan aldılar tsh ve serbest t4 diye değerlere baktılar ama cok şükür onlar temiz cikti. İlçe sağlık bakanlığına belge vermemizi söylediler. Sonrasında düzenli takip yaptırdım her konu icin düzenli rutin kontrol yaptırırım tsh hala bakarlar ama bi sorun çıkmadı su an 2 yaşında bu konudan bir sağlık sorunu yok.