Alpigulsa
benimde kizim 5 6 haftalikken iyice azalmisti oglenleri cok az geliyordu hep agliyordu kizim memeden sonra. Aksamlarida hic gelmiyordu ne yaptiysan sutumu cogaltamadim. Sonra sadece sabah vermeye basladim ve ara ara goguslerim sisince sagiyordum ama az cikiyordu. Bende mama veriyordum. Busefer gaz sancisi daha cok oluyordu hem anne sutu hem mama. 6 haftalikken tamamen biraktim anne sutunu. Cunku cogaltamadim duzen tutmadi mamaya devam ettim. Simdi gayet guzel azda olsa kizim duzene girdi geceleri sadece mama icin uyaniyo ve kilosunuda gayet guzel aliyo.
ben once cok uzulmustum suclu hissetim kendimi. Ama sonra alistim olsun dedim simdiki mamalarda nerdeyse anne sutu degerinde besin acisindan. O yuzden ben hep diyorum geliyorsa geliyordur, gelmiyorsada ve herseyi yapmissanizda yapcak bisey yok gelmiyordur, mamaya gecis yaparsiniz. Bu sizi basarisiz bir anne yapmaz...