birbebis_ Merhaba hanımlar ben trabzon boztepeyim malum havalar sogudu evlere tıkınmaya başladık evde nasil vakit geciyorsunuz 2 yaşinda kızım var bizim biraz zor oluyo eger havada yagmur yoksa ben mutlaka 1 saatte olsa disari cikiyorum sizler neyapiyorsunuz