mrv99 Oğlum salı günü kepra kullanmaya başladı 0.5 ml günde 2 kez nöbetleri durmadı doktor daha yeni başlamış normal biraz daha izleyelim dedi normal mi bu durum yoksa anında kesilmeli miydi atakları