Kizlar kizim iki bucuk aylik meme+mama gidiyoruz. Mesela ben yokken ne kadar mama icmeli. Ben yokken aglarsa bakan kisiler hemen uykusu vs vardir demeden ac diyip mama veriyo🤦🏻♀️Sonra verdim icti demek ki acmis oluyo🙄bu durum biraz canimi sikmaya basladi cidden tok olan bebek icmez mi? Yoksa emme refleksinden dolayi icer mi beni bir aydinlatin. Yoksa gak mama guk mama olacak. Sizin bebekleriniz emzirmediginizde ne kadar mama iciyo?