Kizlar yeni yeni trafiğe çıkmaya başladım arkadaşım öğretiyor ehliyetimi alalı çok oldu cesaretimi anca topladım fakat bugün park halindeki bir araca geri çıkarken azıcık çarptın onun aracında birşey yok benimkinde biraz boya kalkmış eşim anlar bence sizce söylemelimiyim? Araba kullanma hevesimi kaybetmek istemiyorum devam etmelmimiyim normal mi yoksa ben yapamıyorum deyip bırakmalımıyım akıl verin bana olur mu böyle şeyler sorun bende mi?