Şeker belirtileriniz neydi acaba? Tip2 seker icin özellikle .
Ve neler yapıyorsunuz .
Yüksek cıkıyor şekeri annemin .
13.6 cıktı hbac1
Dusurmeye calısıyoruz insülin* hap ikisini basladı dr .
Belirtilerde Kg kaybı , sık wc , gitme halsizlik uyuklama gibi bekirtiler vardı.
kg kaybı ve kas kaybı yasayan oldumu hic?