zehrababy 210624 odanın derecesine göre değişir ama yorgan gibi düşünün Ben geçen sene almıştım oda 23 24 derece oluyor çok kalın geldi dışarı çıkarken giydirdim bende baya sıcak tutuyordu
210624 zehrababy herkes aynı şeyi söyledi ama Allahtan almamışım o kadar kalın birseyi oğlum hayatta giymez
gonulcicegim 210624 Benim evim kuzey cephe evim biraz serin. Mevsim geçişlerinde buz gibi oluyor. İyiki 2.5 tog almisim diyorum
210624 gonulcicegim himm bizim ev o kadar soğuk değil ya , kışın soba yakıyoruz diğer odalarda genelde elektrikli soba oluyor
zehrababy 210624 o zaman ya incesinden alacaksınız ya da ev sıcaksa pamuk pazen kumaş uyku tulumu da bakabilirsiniz. Ben busene onu giydiriyorum ne terliyor ne üşüyor
eddadogga 210624 aslında üzerlerinde etikette hangisini kaç derecede kullanabileceğiniz yazıyor biraz evinizin kaç derece olduguna bağlı