Gokturkmom merhabalar bugün gittim 🌸ultrasondan baktı reglimin 3. Günündeyim . Rahim ve yumurtalıklar temiz dedi . Çok sancılı geçtiği için kist vardır diye düşünmüştüm. Şükür yokmuş. Hormon testi istedi . Pazartesi sonuçları konuşalım dedi . Sonuçlar o ara çıktı. Chat gpt sağolsun cevapladı 🤣bi sıkıntı yok diyor . D vitamini ve demir eksikliği var sadece . Umarım doktor da aynı şeyi söyler 🥲