kubrademrr Merhaba kızlar 8 aylık oğlum var burnu fena tıkalı serum fizyolojik le açamadım bebekler için viks varmış alsam rahatlar mı kullanan var mı acaba
[silindi] kubrademrr benimki de hasta burnu akıyor öksürüyor 2 gündür yatırırken burun kanatlarına, ayak tabanlarına ve göğsüne sürüp yatırıyorum bence etkili daha rahat yatıyor. Vicks babybalm
hepyerdeyizz kubrademrr kullanabilirsiniz ben normal boks kullanıyorum akiyor baya sümüklü diyorum hata 😂😂😂Açılıyor yani
bizdejantikizlardik kubrademrr Burun aspiratörünüz varsa yıkamasanızda azıcık sıkıp onunla çekebilirsiniz. Ne kadar sümük çekebilirseniz o kadar rahatlar ve çabuk atlatır.
1arasss Benimkide aynı tıkalı açılmıyor hastanede bikere yıkadılar ben evde yapmaya korkuyorum o işe yarar mı acaba
hepyerdeyizz kubrademrr viks yazicaktim klavyem hep degistiruyor kusura bakmayın . Yok vermiyor ben ayağına sırtına suruyorum sizin postu görene kadar unutmuştum bayadir hastalardi teskeur ederim 🩵😁aklımdan çıkmış