almila4 Merhaba normalde günde 1 kere yoğun ve pütürlü kaka yapan bebeğim Dün kaka yapmadı bugün de biraz yapmış ama pütürsüz ilk defa böyle yapıyor normal midir acaba
almila4 simseklivekalpli pütürlü olması beklenen diye biliyorum doktora gösterdiğimde öyle demişti o zaman sindirilmiyor mu acaba
simseklivekalpli almila4 benim bildiğim pütürlü kakada sindirilmemis süt parçaları olur, sindirim oluyorsa putur olmaz.