gonul_hanim ben 14 aylıkken geçirdim şuan 18 aylık ,yaz günü uykuda geçiriyordu evde olmak zorunda kalıyorduk ne sağa sola gidebiliyordum ne de evime ne de başka şeylere ayak uydurabiliyodum…ikinci uykuya ise geç vakitte geçiyordu sonra gece uykusunu geç uyuyordu ,ama çok direnemicek olduğu anlarda şekerleme yapmasına müsaade ediyordum fazla uyutmamak kaydıyla…