guulceem Kızlar 3 aylık kızım mamayı içerken çok oyalanıyo bırakıyo doydu sanıyoruz az sonra verince çok açmış gibi içmeye devam ediyor yada ağlayıp istiyor bende şaşırdım açmı tokmu doydumu düşünmekten kafam gitti varmı yaşayan birileri
kubra345 Biberon akışı ayına uygun olmayabilir etrafında dikkatini dağıtacak bişeyler varsa ona dikkat edip bırakabilir