Şöyle ben istediği bişeyi almıştım oğluma, hastaneye gelip krdeşni gördüğünde kardeşin senin için bunu almış dedim çok sevinmişti. İlk zamanlar illaki kıskançlık oluyor emzirirken sürekli tepemizdeydi beşiğe sürekli çıkmak istiyordu vs , baba faktörü burada çok önemli büyük olanla birebir vakit geçirdi babası hergün akşam, bazen benimle birebir vakit geçirdi. Bebeğin bakımına onu da dahil ettim hep, şimdi onu oynatmaya çalışıyor, uyuyosa sessiz olalım anne kardeşim uyanmasın diyor, bez değiştireceğim zaman hemen bez getiriyor vs. Ama hergün mutlaka hem benle hem babasıyla birebir vakit geçiriyor, yani o büyük diye onun da çocuk olduğu unutulmazsa süreç zamanla keyifli hale geliyor