Hap ile korkmuyordum 6 aydır kullanıyorum ilk iki ay âdet düzensizliği oldu bende son 4 aydır adet görmedim sağlık ocağına sordum normal dedi meğerse 4 aylık hamileyim ve bunu dün test yaparak öğrendim size sorum Brn doğum yapınca kızım bir buçuk yaşında olacak çok korkuyorum çok büyük bir süpriz bunu yaşayan var mı aranızda sezeryan arası kısa olan