annelik54
Benim kanamam olduğu için yatırmışlardı progestan başladık ciğer geliştirici başladık 1 hafta yattım çok kalkma sadece wc için kalk dediler oturur pozisyonda bile kalma dediler kanamam durdu çıktım sonra 39 haftamda doğurdum.
Ama ben serklajlıydım zaten riskli gebeydim senin neyin var neden kaynaklı erken doğum geçmiş olsun