nurcan4242o geçenlerde 2,5 tog sipariş ettim ama çok fazla kalın geldi benim bebeğim yenidoğan dönemiyken bile kundak yaptırmazdı hiç sevmiyor sıcağı benim bebeğim onun içinde pişer ama iade etmedim dışarı çıkarken giydiririm diye. Sonra 1 tog sipariş ettim tam istediğim gibi şuan askılı zıbın giydiriyorum Bitek çok soğuk olursa pijama gyidirirm bana 1 tog daha kullanışlı geldi en azından uzun kullanılır bu arada LCW dan aldım çok güzel yumuşacık