Tugcebb doğumdan 3 hafta sonra hapa başladım düzenli takip edemedim iğneye geçtim 4 kere vuruldum 3 sene oldu adet olmuyorum tek bir damla bile tamamen kesti doktor doktor gezdim bu ay çok şükür az da olsa geldi o da 1 senedir hiç iğne yaptırmadım o yüzden beni mahvetti tamamen kesti eltim bir kere yaptırdı 3 aydır kanmasi bitmiyor doktorum bu iğneyi uzun ömürlü önermediğini söyledi kemik erimesine kadar yolu varmış korunmak için çok kolay bir yöntem evet ama yan etkisi o kadar çok ki bende anksiyete sürekli ağlama sinir stres her şeyi yaptı Allah düşürmesin 😄