kitapkokusu_ Kzıım 1 hafta sınıfa çok güzel girdi simdi zorla giriyo öğretmenin yanına oturup hiç bir etkinliğe katılmıyormus 1 bucuk ay oldu hala alısamadık napcam bilmiyorum psikiyatriye de gidiyoruz öğretmenin sabri kalmadı artık hiçbir etkinlik yapmıyo diyo
minikmisimben kitapkokusu_ kızım anaokulında çok iyiydi hemen adapte olmuştu ama 1. Sınıfta yazıları yazmadı öğretmeni de çok uğraştı bizde yani tahtayı eksik yazıyordu yazmıyordu. Daha yeni düzeldi 2. Sınıf şu an
kitapkokusu_ minikmisimben anaokuluna adapte olamıyor öğretmeni hiçbir verim alamıyo diyo sınıfa rahatsızlık vermiyo ama öğretmen alın diyecek diye korkuyorum
minikmisimben kitapkokusu_ Allah Allah anlaşamadı mı acaba arkadaşlarıyla ondan mı geri duruyor ki sınıftan biriyle ayrı kaynaştırsanız belki o yapıyor diye heveslenir. Kızımda arkadaş edinmişti biri ne yaparsa beraber yapmak istiyorlardı o sayede de alışmıştı hemen