Kızlar göğsümde değil eminim göğsümün altında kaburgamda elle bastığımda yada öne doğru bir hareket ettiğimde çok ağrıyor. Yani kemikte ağrı var. Göğüste olsa göğüste gelirdi ele diye düşünyürom yada göğsüm sızlardı. Geçenlerde çocuğum yanlışlıkla ben uzanırken ayak topuğuyla vurmuştu . Sonrrada üzerine yatıp uyudum o günden aonra ağrıyor. Doktora haftasonu gidicez eşim müsait değil. Çok acil durum değil ama bir haftadır geçmedi onu merak ediyorum yaşayan varmı aranızda