Aysima_elif Sevgili anneler kızım 2 ay 2 günlük sadece anne sütü aliyor en son geçen cumartesi yaptı 5. Günümüz ve hala kakasini yapmadı normal mi
petitehatunn Aysima_elif 10 güne kadar çok normal canım Sadece anne sütü alıyorsa ve herhangi bir huzursuzluğu yoksa 10 gün beklemen gerek. Benim doktorum büyüme ataklarında sütün tamamını kullanır vücut kolay kolay kaka yapmayabilir. yani geç yapması daha iyi büyüyor demektir demişti
Merve33 Aysima_elif bebimde yedi güne kadar yapmaz üçüncü aydan beri böyle şuan beş buçuk aylığız doktor huzursuzluk yapmıyorsa kilo alıyordur büyordur demişti 10 güne kadar normalmiş.
Mirayimran Aysima_elif evet arkadaşlar yazmış ama 10 gün normal biz 10 gün yapamadık 11. Gün gliserin kansuk fitil kullandık yaptı şuan 5 gün geçti yine yapmadı bakalım ne diycek
Masal51 Aysima_elif benim kizimda yapamio kc aydir anne sutu yarayinca yapamiyomus galiba once sabun sokuyoduk yapiyodu simdide gliserin kansuk diye fitil var onla yaptiriyoz cnm.yoksa cok ikiniyo agliyo
Ozgesen48 Ilk aylarda gayet normal bir durum .. anne sütü posalı bir besin olmadığı için tamamını sindiriyordur vücut.. huzursuzluğu yoksa biraz bekleyin
Damlaa92 Benim kızım 5 aylık haftada bir yapıyor. Doktoru anne sütü aldığı için bir sıkıntı olmaz ayda bir iki defa bile yapabilir demişti. Kilo alımı emmesi falan normal çünkü 11. gün de yaptığı da olmuştu.