atarepla gizememre kirmiziucanbalon Hangi marka kaç numara kullanıyorsunuz? Benim oğlum 13 aylık ve biberonların en geniş numarasında bile sıkılıyor. Tek seferde içmiyor gelip gidip minik minik bitiriyor.
kirmiziucanbalon atarepla biz çok araştırdık çok baslık gördük. Avent biberon 5 yada 6. Bazen 6 da boğazına kaçıyor. 6 ideal ama ikisinide alın dene yapın
kirmiziucanbalon gizememre tek sefer de 🤣🤣 bnm kişi 3 eşit parçaya böler gibi emiyor 10 dakka sonra tkrar içiyor 20 dk sonra derken 1 saatte anca Ne kadar içiyor peki
gizememre kirmiziucanbalon sadece sabah akşam 180 cc içiyor , arada nefes alıyor tabi çocuk ama öyle kalkıp durmaz yani uykudan önce içiriyorum zaten hareketlenmez 😂
atarepla gizememre Ya benimki niye 7 aylıktan beri böyle içiyor anlamıyorum 😄 döne döne içiyor böyle 1 saati buluyor bitirmesi. 180 filan içiyor ama biraz oyuncak biraz mama şeklinde.
kirmiziucanbalon gizememre ara öğünler de ne yiyor. Yetiyor mu o ona. Bizimki de 180 içiyor sabah ve akşam ara öğünde 1 adet pankek uedi 🤣
gizememre kirmiziucanbalon ara öğünleri meyve oluyor genel de kızımın bazen yoğurtla meyve veriyorum pankek kahvaltıda veriyorum ama saymadım valla
kirmiziucanbalon gizememre benimkimi az yiyor diyordum bi baktım herkesin bebeği aynıymıs. 🤣 ama gece çok mama diye kalkıyor belli ki doymuyor yatarken bi 120 içiyor sonra gece uyanıyor 120 yapıyorum 60 içiyor. Bi daha uyanıyor 60 yapıyorum 10 içiyor anlamıyorum 🤣