Semaelisa27 Bebeğim 6 aylık 2. Ayında zar zor avent emzik ile başladı emzige şimdi değişmem gerekiyor ama avent değilde başka emzik alsam emmeye devam eder mi bilmiyorum deneyip memnun kaldığınız avent benzeri emzik var mıdır acaba yoksa yine avent mı almalıyım
ruzqarqulu Semaelisa27 avente alıştıysa ondan devam edin. Büyük kızımda kullanmıştım çene yapısını bozmuyor. Şimdi ikizlerimde emziğe alıştırmak çok zor oldu bibsle başladılar 6. Ayda avente geçtiler değişmeyi hiç düşünmüyorum.
binnur37 Semaelisa27 Aventin yerini hiç biri tutmuyor.. Ben çok denemiştim kızım küçükken sert oluyo çevresi bebek hırslı emdiğinde ağız kenarını kızartıyo yara yapıyo diye çöp oldu hepsi .. İdare et 1 yaşına kadar aventle pahalı ama yapcak bişi yok sonrada bıraktırırsın zaten