eses123 Su gelmiyor çekmesi çok zor gibi yorumlar çok var gerçekten öyle mi aldım ama açmadım henüz ona göre açıcam
bsrakurt eses123 çekim gücüne bağlı kaç aylık bebeğiniz oğlum iki yaşında çok rahat kullanıyor zor deil aslında öğrenir zamanla boğaza kaçma riskini önlüyor açın bence denetin
bebiskoveannesi eses123 10 aylıktan beri kullanıyoruz. Şu an 11 ay 19 günlük. Çekmesi biraz zor ama damak yapılarına çok uygun. Çok güzel çekiyo. Bir an önce kullanın derim
eses123 bebiskoveannesi başta çekemezse bile alışır mı zamanla sizce cünkü bebekken ben normal biberonda çok sıkıntı yaşadım😃 çekmedi hiçbirini
mrlkrtls eses123 oğlum 3 yaşında hala kullanıyor pipeti ayrı olarak da satılıyor yeniliyorum. Evde mavi yesil ve turuncu renklerinden var başka suluk kullanmıyor😂
bebiskoveannesi eses123 evet ilk başta zaten yapamıyorlar. Hatta ben post açmıştım nasıl alıştırabilirim diye. Karşısına geçtim bak şöyle yapacaksın bak bundan su geliyo diye diye göstererek alıştı
Tugcebb eses123 ben önce kendim denedim çekemedim 😂 bebeğime verdim ilk seferde çekti 🤦🏻♀️ çekemeyen zorlanan illa ki oluyor ama biz sıkıntı yaşamadık