elisaa12 uyumuyor emmiyor sadece uyurken emmek istiyor uyanıkken okadar direniyorki aynı zamanda uyurkende çok zor uyuyor doktorun tavsiyesiyle evin içinde dolaşarak emzirdim bi süreden sonra onuda kabul etmedi annemde aç kalmasın diyip sürekli mama veriyor napıcağımı şaşırdım mamayı gayet güzel içiyor direnmeden ama emzirirken okadar sinirleniyorki yani savaşıyor resmen vermediğimiz zamanda çığlığı basıyor siz neler yaptınız bu atak zamanı lütfen yardım edin biberona alışır diye korkuyorum
forumgurmesi Sadece sabrettim ve geçmesini bekledim. Kabullenilmiş çaresizlik yaşadığım bir dönemdi. Çünkü ne yapsanız da olmuyor.
busraufukilbilge forumgurmesi sizinki ne zaman girdi ? Tam 4 aylik oluncami oncesinde mi . Atak oldugu nasil anlasiliyor .ilk cocugum tecrubesizimde
aylnnnn elisaa12 o dönemde benim de oyleydi. Reddediyordu. Karnı acıkınca daha çok kriz oluyodu. Yatarak emiyordu bi tek. Ben de hep yatıyordum. Sonra düzeldi geçti
elisaa12 aylnnnn evet benimkide öylede naparsam yapim emmiyor uyumuyorken mama yapıyorum uyuduktan sonra memeyi istiyor bi şekilde idare ediyorum artık
forumgurmesi busraufukilbilge tam 4 aylıkken girdi 5 aylıkken çıktı. Birden bire bebeğin huyu suyu değişiyor, memeyi reddediyor, hem memeyi almıyor hem deli gibi ağlıyor. Ne yapsan susmuyor sakinleşmiyor. Bu genelde geceleri oluyor. Tabi her bebek farklıdır.
Kitsu Merdiven inip çıkarak emzirdigim olmuştu ah 4. Ay ne tatlı günlerdi 😏 Her bebek farklıdır ama ben emzirirken hep aynı yerde emzirmeye çalışıyordum dikkatini kendi üzerime çekmeye çalışıyordum cee ee falan yapıyordum. Uykuyu da uyku aralıklarının düzenli olduğu tek dönemdi. Saati saatine uyup uyutmaya çalışıyordum. İyi kötü geçecek siz sakin olun gergin olmayın bebeğiniz dünyayı keşfetmeye başlıyor aslında çok güzel dönemler. Bol bol dikkatini çekin temiz hava alin yerde yuvarlayıp oyunlar oynayın bol bol yorun
elisaa12 Kitsu evet normalde çok sakin bi bebek ama bu dönem baya zorlicak gibi çoğunlukla oyunlar oynuyoruz konusuyoruz aslında bazen onları bile istemiyor neyseki geçicek, sizde saolun🙏🏻
aylnnnn elisaa12 geçecek inşallah. Sonra 9. Ayda zorlanmıştım gene aynı şekildeydi. Şuan 2 yaşında olmak üzereler. İki yaş sendromu ile uğraşıyorum 😁🙋🏽♀️🌸
3520 Zaten zor bi çocuktu daha da işin içinden çıkılmaz oldu 3 buçuk ayda girdi 4 buçuk aylık hala devam ediyor , meme reddi uykuya direnç uyanıkken ağlama geceleri sık uyanma uyandımı uyumama sanırım tek çare zaman..