Kizlar iPhone telefonlarında kardeşim kendine 13 Alaçam dedi bende o ara 15 al deyince çalıştığı yerde bir kaç kişi ona 15 kullananlar sorun yasiyormuş falan demiş telefoncu en çok 13/14 /16 gidiyor
15 kimse almıyor öyle demiş
Bende şuan değil ama bir kaç ay sonra 15 almayı düşünüyordum aklımda kaldı sormak istiyorum iPhone 15 kullananlar sorun yaşıyor mu acaba
Çoğu onermiyormuş iPhone 15 yerine
Dediğim gibi iPhone 13 iPhone 14 iPhone 16 alıyorlar miş