albaayrk Merhaba geçtiğimiz hafta korunmak için 3 aylık iğne oldum kanama yaptı bu kanamanın durması için ne yapabilirim
hepyerdeyizz albaayrk ilk ay bişey yoktu iki ay ve sonrası Surkeli lekelenme kanamam var halen öyle vururlali 5 ay oldu nerdeyse düzelmedi 🥲🥲doğum kontrol hapiula azaliyir fakat kesilmiyor
iremdemirr18 @albaayrk ah ah… bende öyle bir hata yaptım ve tam 6 ay oldu hala kanamam durmadı aksine daha çok çoğaldı bildiğin adetin ilk günleri gibi geliyor 2 aydır. Kadin doğuma randevu aldım gidicem bakalım
miraosman @albaayrk evet iğneyi adetimin ikinci günü vuruldum 3. Günü kesildi az bişe kanamam devam etti sonra birden kesildi adet görmedim 2 aydır doktor yan etkisi dedi