Günaydınlar 🥰
Kızlar 2 yıldır spiral var,bugün sabah uyandığımda bacağıma doğru kan almış çok az ve çok minik pıhtı vardı hala gelmeye devam ediyor ama kahverengi pembemsi normalde bu kadar fazla olmazdı oldugunuda hatırlamıyorum zaten yaklaşık üç aydır da adetim hep bir hafta önceden geliyor ağrım yok gibi sadece sızlama şeklinde karnım ağrıyor pazartesi ramdavu bulduö başına gelem var mı acaba veya spiraliniz kayınca nasıl anladınız